Retourneren en Ruilen

Retourneren

Bij ons mag je 14 dagen nadat jij jouw bestelling hebt ontvangen zonder opgaaf van redenen artikelen retourneren of ruilen.

Wij begrijpen dat je de artikelen soms moet passen, maar doe dit voorzichtig. Om een retour ontvangen artikel te kunnen verwerken hebben we een paar punten waar we opletten:

  • zorg ervoor dat het artikel onbeschadigd of vies is (let op met rook en etenswaar*);
  • het artikel moet ongewassen zijn;
  • het artikel moeten voorzien zijn van alle oorspronkelijke kaartjes;
  • artikelen moeten weer in de oorspronkelijke verpakking verpakt zijn.

Om in aanmerking te komen voor terugbetaling dien je bovenstaande punten in acht te nemen. 

* Uit hygiënisch oogpunt

Ruilen

Ruilen is eigenlijk niets anders dan retourneren en een ander artikel opnieuw naar je opsturen. Wil je graag artikelen ruilen voor een andere maat of andere kleur dan kun je dit aangeven op onderstaand formulier. 

Retourneren stappenplan

Download het retourformulier en print deze uit.  

  1. Vul het formulier volledig in;
  2. Doe het retourformulier samen met je artikelen in de doos;
  3. Verzend je artikel(en) naar het vermelde adres op het retourformulier.

    Hoe word ik terugbetaald?

    Als het artikel volgens bovenstaande punten door ons terug is ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag na herroeping zo snel mogelijk, maar binnen 14 werkdagen op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Mochten wij ontdekken dat er door jou een aantal punten over het hoofd zijn gezien van de voorwaarden zullen wij contact met je opnemen.

    Krijg ik alles terugbetaald?

    Je krijgt van ons het volledige aankoopbedrag en de door jou oorspronkelijk betaalde verzendkosten van het artikel terugbetaald. De enige uitzondering zijn jouw verzendkosten voor het terugsturen van het artikel. Die kosten zijn voor jouw eigen rekening.

    Welke pakketdienst kan ik gebruiken?

    Wij raden aan om PostNL te gebruiken. Vaak zit er een PostNL agentschap in buurt en kun je via hun Track & Trace precies zien waar je pakket zich bevindt. Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending.

    Zoek hier jouw dichtstbijzijnde PostNL locatie >

    Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met de klantenservice >

     

    Zondag maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag
    Januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november, december
    Niet genoeg items beschikbaar. Slechts [max] over.
    Browse verlanglijstVerwijder verlanglijst
    Winkelmand

    Uw winkelwagen is leeg.

    Terug naar de shop

    Bestelnota toevoegen Bewerk ordernotitie
    Geschatte verzendkosten
    Voeg een Kortingscode in

    Geschatte verzendkosten

    Voeg een Kortingscode in

    De kortingscode werkt op de afrekenpagina